TEKNIK RAWATAN RESDUNG MENGGUNAKAN LIPAS TANAH

Ini adalah salah satu teknik yang mungkin biasanya kita dengar tetapi belum pernah cuba, rawatan resdung menggunakan lipas tanah. Dengar pun dah geli tapi takpe kalau dapat sembuhkan penyakit resdung (sinusitis) tu apa salahnya.

rawatan resdung menggunakan lipas tanah

Gambar di atas bukan rupa lipas tanah untuk tujuan perubatan resdung. Sekadar hiasa sahaja.

Bagaimanakah teknik ini dilakukan?

Sebelum itu mari kita berkenalan dengan lipas tanah dulu. Lipas tanah nih tak sama dengan lipas yang duduk di dalam rumah tu. Yang selalu menjadi kegeraman tuan rumah kerana sifat pengotornya. Lipas tanah adalah lipas yang selalu lepas di bawah papan, kawasan gelap bawah rumah, saiznya pun lebih kecil dari lipas rumah.

Cara rawatannya pun tak susah, mesti ada:-

  1. Lipas tanah
  2. Cermin
  3. Bacaan ayat suci al-quran
  4. Perawat resdung

cara rawatan resdung menggunakan lipas

Apa yang perawat resdung nih akan buat adalah memicit abdomen lipas tanah, lepas tu semua lendir tersebut akan di sapukan berserta bacaan ayat alquran  pada muka penghidap resdung. Lepas tu boleh tengok hasilnya. Berpusu-pusu ulat resdung keluar

Produk resdungherbs.com tidak menggunakan lipas tanah utuk menyembuhkan resdung (sinusitis) sebaliknya menggunakan herba khazanah alam sebagai ikhtiar. Insyallah jika diizinkan Allah s.w.t. Ketahui bagaimana jangkitan resdung boleh dicegah dengan klik disini.

Untuk Maklumat Lanjut Kami Boleh Dihubungi Seperti Yang Di Bawah

☎ hotline : 0111-5445-163
✉ email : resdungherbs@yahoo.com
☛ website : www.resdungherbs.com

 

 

 

 

Social Share Toolbar

7 Responses to TEKNIK RAWATAN RESDUNG MENGGUNAKAN LIPAS TANAH

  1. Pingback: JANGKITAN RESDUNG BOLEH DICEGAH RESDUNGHERBS.COM

  2. beri alamat utk dtg bt rawatan & bape kos rawatan. Sbb rakan2 sy juga btanya bape kos yg dikenakan….

  3. Salam. Mcm mna sy nak buat pesanan? Hasil rawatan tu sama dengan rawatan menggunakan lipas tanah ke? Maksud sy ulat2 resdung akan keluar dimuka?

  4. ubat ni mmg blh pulihkan resdung ke? ade tempat rawatan x?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*